Mythos Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2017 Orange Alpine Five 29" Nopea ja hauska pyörä etsii parempaa omistajaa. Nykyinen ei ulkoiluta läheskään riittävän usein ja jos totta puhutaan niin se varastossa yksistään oleminen on todella tylsää. Olen vuosimallia 2015 ja rungon koko on L. Linkkuja minulla on tarpeellinen määrä eikä yhtään ylimääräistä. Tämän johdosta ruonkoani on helppo huoltaa, ne harvat kerrat kun huoltoa tarvitsen. Väriltäni olen neon oranssi, livenä näytän paljon paremmalta kuin valokuvissa. Olen kaikin puolin hyvässä kunnosa. Muut speksini ovat: Rear Shock: Rockshox Monarch Plus RC3 Swing Arm: Maxle 135x12mm, 142mm Hub Spacing Fork: Rockshox Pike 29 150 RCT3 Solo Air Front Mech: MRP AMG Rear Mech: Sram X1 11spd Shifters: Sram X1 11spd Brakes: Shimano XT Bottom Bracket: Raceface Crankset: SRAM X1 1000 30T Cassette: Sram X1 10-42T 11spd Wheelset: Sram Roam 50 Tyres: - Maxxis Minion 3C Exo TR/High Roller II Exo TR 2.3 - Schwalbe Magic Mary 2.35 TrailStar/Nobby Nic 2.35 PaceStar - Schwalbe IceSpiker Pro 2.3 Headset: Cane Creek 49mm For Tapered Steerer Stem: Race Face Atlas 35mm, Bar Diameter 35mm Handlebars: Race Face SIXC 35 20mm Riser Carbon 800mm Grips: Ergon GE1 Saddle: Orange SDG Falcon 2015 Ti-Alloy Seat Post: Rockshox Reverb Seat Clamp: Hope Minut saa hakea Vaasan seudulta, kuljen tarvittaessa myös Matkahuollon avulla kotipaikkakunnallesi. Hintapyyntö: 1900€ Yhteydenotto: o4o-8475964 TAI tommi.ranta[at]gmail.com
Mythos Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2017 Hintaa laskettu. Lisätietoja pyörästä https://www.orangebikes.co.uk/archive/2015/alpine-five_rs/
Mythos Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2017 Kevättä ilmassa. Tulkaa joku hakemaan, hän kaipaa lenkille.
Mythos Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2017 Kesäkin on jo kulman takana. Tästä hauskaa tekemistä!
Mythos Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2017 Liekö kesä vieläkään täällä, mutta pyörä on! Sinulle, joka havittelet Orangen uusien Stage pyörien perään mutta budjetti ei riitä uuteen pyörään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään