SebastianvonFreymann Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2017 Myydään pitkin hampain kelpo läski vuodelta 2014. Ensi talvena en ole nauttimassa Suomen talvesta ja uutta kesäpeliä varten tarvitsen lisää hynää, joten laitetaan kiertoon. Säilötty lämpimässä ja pidetty hyvää huolta. Toki ajanpatinaa nähtävissä rungossa. Race Face eturattaalla ei ketjut tippuile ja ketjutkin on melko tuoreet vielä. Jarrupaloilla on ajettu 2 kertaa ja 4.5 renkailla myös vain muutamia kertoja. Itse olen ~180cm pitkä ja passeli minulle. Takavaihtaja: Shimano SLX Vaihtaja: Shimano Alivio (1x9) Kammet: Hussefelt Howitzer 170mm Eturatas: Race Face Narrow Wide 32T Jarrut: Shimano Alivio hydrauliset jarrut 160mm levyillä Stemmi: FSA Satula: Selle Italia Q-Bik Satulatolppa: 3T Doric Pro Renkaat: Veetireco Snowshoe 4.5 On-One Floater 4.0 Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 19 Hintapyyntö: 700€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki, Arabianranta Yhteydenottotapa: [email protected] tai 0505452244 EI VAIHTOA! Järkeviä tarjouksia kuunnellaan. Lähtökohtaisesti vain nouto ja käteismaksu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään