Anderssson Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2017 Myydään Orange Patriot vm 2012, koko Medium. Valitettavan vähälle jäänyt ajelut tällä pyörällä, joten paras laittaa hyvä kiertoon. Edellinen omistaja ajanut tällä yhden kauden ja itse olen käynyt muutaman kerran bikeparkissa. Pyörä toimii mainiosti niin lenkki, enduro kuin alamäki käytössä. Ainoa miinus pyörässä on tällä hetkellä väljä takanapa, joka vaatii vaihdon. Tämä on huomioitu hinnassa. Speksit Runko: Orange Patriot joustoa 180mm, koko M (Itse olen 180cm ja koko on juuri passeli) Iskari: Fox van rc 350lbs titaanijousella Keula: RS Lyrik dual position air 180mm Ohjainlaakeri: Hope Kammet+laakeri: race face (2014) 36t Kiekot: Superstar+cx-ray+stan´s flow 26" Takakiekon navassa väljää - huomioitu hinnassa) Jarrut: avid X0 Vaihteet: shimano slx 10spd (2014) Ohjuri: truvativ X0 Stemmi: thomson 50mm Tanko: easton havoc carbon Tolppa: thomson Renkaat: maxxis DHF exo Tarvittaessa voidaan katsoa jotkin polkimet mukaan. Ensisijaisesti nouto Espoosta, tarvittaessa voin tuoda lähialueelle, niin erikseen sovittaessa. Paikkakunta: Espoo Yhteydenottotapa: YV tai O5O4418089 Hintapyyntö:1350€
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään