leijake Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2017 Kuvaus: Käytännössä uudet, ajettu 1-2 lyhyttä lenkkiä ja jäivät sitten nastarenkaiden tieltä käyttämättömiksi. Kesäisemmillä keleillä mulle riittää puolestaan kapeammat 4-tuumaiset. Litkujämiä on, muuten ihan bränikät. Hintapyyntö: 50e / kpl eli satasella lähtee pari. Paikkakunta: Ylöjärvi / Tampere, kaupat f2f näillä seuduin tai postitus vastaanottajan piikkiin. Yhteydenottotapa: yv
EsaN Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2017 14 tuntia sitten, leijake kirjoitti: Kuvaus: Käytännössä uudet, ajettu 1-2 lyhyttä lenkkiä ja jäivät sitten nastarenkaiden tieltä käyttämättömiksi. Kesäisemmillä keleillä mulle riittää puolestaan kapeammat 4-tuumaiset. Litkujämiä on, muuten ihan bränikät. Hintapyyntö: 50e / kpl eli satasella lähtee pari. Paikkakunta: Ylöjärvi / Tampere, kaupat f2f näillä seuduin tai postitus vastaanottajan piikkiin. Yhteydenottotapa: yv Morjesta! Minä otan renkaat. Ota yhteyttä esa.nymanattmosse.fi t.Esa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään