MarkQ Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2017 Kuvaus: Myynnissä hyvä kuntoinen Focus Mares alumiini runkoinen ja haarukkainen cyclocross pyörä. Pyörän rungon koko on XL, Itse olen 187cm pitkä ja itselleni hyvän kokoinen runko. Sopii varmasti muutaman sentin pidemmille taikka lyhemmillekin. Nyt alla viime talvena hankitut Schwalbe winter nastarenkaat, kesäksi viime syksynä hankitut Schwalbe Durano uritetut sliksi renkaat (ilman kiekkoja). Kauppaan ei kuulu kuvassa näkyvä isompi valaisin. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): XL Hintapyyntö: 450€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Kouvola Yhteydenottotapa: yv
Ritza90 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2017 Terve, millä osasarjalla varustettu crossari? Olisin erittäin kiinnostunut!
Giro64 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2017 Morjens! Mikä osasarja, jarrut, kiekot? Paljonko kilometreja? Olen kiinnostunut. Saisiko myös GSM numeron, niin voimme neuvotella. Kiitos! T. Giro64
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään