xc-pyöräilijä Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2017 Jokaisen maastomatin märkä päiväuni: EWS tason hiilariunelma pienellä lisämausteella, sataprosenttinen lupaus siitä ettet samanlaiseen törmää, ajoit SM-sarjaa tai maailmancuppia. Iskari huollettu kesällä, keula tänä talvena. Kaikki tarrat saa erittäin helposti irrotettua ja luonnollisesti nimitarrat poistetaan ennen luovutusta. Runko Nomad CC XL 2014 165mm Keula Fox 36 RC2 160mm Takaiskari Rock Shox Monarch plus RC3 Debonair Kiekot Easton ARC27, SRAM X0 Renkaat E Maxxis Shorty / T Highroller Ohjainlaakeri Cane Creek 40 Jarrut Sram Guide RS Juuri sisäänajetut eli UUDET Kammet SRAM XX1 SRAM direct mount 32T Takavaihtaja X01 UUSI Ohjuri E13 TRS+ Tanko Thomson DH 780mm Stemmi Thomson Elite X4 50mm Satulatolppa Rock Shox Reverb 150mm Satula SDG Duster Polkimet Shimano XT trail Tupit Ergon Ga1, mustat Koko pyörä: Hinta 3050 Imatra NollaNeljäViis-8476606 Tapio Knuuttila ; tapi.knuuttila(at)elisanet.fi
terastine Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2017 Terve! Minkä mittainen itse olet ja mikä on rungon suositus pituus polkijalle?
xc-pyöräilijä Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2017 2 tuntia sitten, terastine kirjoitti: Terve! Minkä mittainen itse olet ja mikä on rungon suositus pituus polkijalle? Hei! Olen itse taulukon yläpäässä eli 195. Valmistaja suosittelee XL runkoa yli 188 pitkille, mutta kokemuksella voin sanoa että Nomadin XL on lähempänä monen merkin L kokoa. 182-192 väliin sopiva, toki joillain on omat mieltymykset kuten itsellä.
terastine Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2017 ok kiitos vastauksesta. Itse olen vaan 182 ja taitaa kyllä olla vähän turha iso itselle
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään