mikko70 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2017 Kuvaus: Myyn käytetyt mutta erittäin siistikuntoiset polvisuojat pois nurkista. Näitä on käytetty fillaritrialissa polvisuojina. Ostettu arviolta 2005, ja käytetty vain pari kautta, ovat hyvässä kunnossa, pientä käytön jälkeä. Koko S/M ja itse olen 177cm. Pysyvät hyvin päällä hyvän kiinnitysmekanisminsa vuoksi. Tämänhetkinen vastaava malli on identtinen näiden kanssa, joten näiden suojien hyvä design ei ole muuttunut vuosien mittaan. Hintapyyntö: 30e (nettikaupassa uudet 80€) Paikkakunta: Kirkkonummi Yhteydenottotapa: o5o 57yksi 8216 tai mikkoheikonen at Hotmail.com En näitä lähtisi kiikuttamaan postiin kun ovat hankalan muotoiset, vaan mieluiten haku. Jos ei mene kaupaksi lähelle, niin sitten postikulut päälle.
Erämieskuningas Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2017 Osaatko yhtään sanoa, että mahtuisivatko nuo suojat minulle, olen 183 cm pitkä ja normaali kokoinen. Juho Hiltunen Kirkkonummi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään