Juuso. Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2017 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2017 Kuvaus: Myydään käytetty, mutta hyväkuntoinen all-mountain/trail-pyörä. Tällä pyörällä on ajettu muun muassa Tahko MTB sekä endurokisoja, ollut monipuolisessa maastoajossa. Melkoinen jokapaikan höylä. Myydään nyt uuden alta pois. Itse olen 180cm pitkä ja istuu aika hyvin. Uutta osaa päivitelty melko paljon parempaan. Huollettu itse säännöllisesti, iskarit huollatettu viimeksi syksyllä ja niiden jälkeen ajoa alle 50km. Magic link -iskari uusittu kokonaan reilu vuosi sitten, sillä ajettu vain yksi kesä. Voimansiirtona Shimano SLX 2x10, takavaihtaja uusi Simano deore xt shadow plus. Ketjut, rattaat ja takapakka täysin uudet. Rungossa yksi kosmeettinen kolhu joka tullut parkkipaikalla, ollut siinä jo kolme vuotta eikä vaikutusta rungon kestävyyteen. Näkyy kuvissa alla. Linkuston laakerit tarkastettu ja vaihdettu viime kesänä, laakereita tulee muutamat mukaan. Todella hyväkuntoiset Schwalbe Ice Spiker Pro 2,3" -nastarenkaat nyt asennettuna, markkinoiden parhaat. Maxxis High Roller II 2,35 renkaat mukaan Linkistä löytyy specsit ja alla osat jotka päivitetty alkuperäisestä: http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/kona-cadabra-suspension-bike-2012/rp-prod95356 Tanko: Easton Havoc 750mm,tupit lizard skin Stemmi: NS Bikes 40mm Renkaat: Maxxis HR II 2,35" (Ice Spiker Prot kiinni pyörässä) Hissitolppa: Specialized Command Post Blacklite 125mm (alkuperäinen tolppa mukaan) Jarrut: Shimano XT E*thriteen bashring kolmannen rattaan tilalla Marshguard keulassa Fälttipolkimet Tästä hyvä pyörä monipuoliseen maastoajoon. Voin myös laittaa nastarenkaan alle niin pääsee heti ajamaan. Tule koeajolle tai kysy lisää! Rungon koko: L Rengaskoko: 26" Paikkakunta: Joensuu Hintapyyntö: 900 Yhteydenottotapa: sposti: karttunen.juuso(at)gmail.com, puh: nollaviisnolla 5538072
jamppa79 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2017 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2017 minkä ikäinen vai tuon kolme vuotta minkä kolhu ollut ? tuota tarjoon 600e onko missä päin joensuuuta olis nähtävissä itse asun rantakylä mutalassa
Juuso. Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2017 Ketjut ja rattaat vaihdettu uusiin, vapaaratas huollettu, takajarru ilmattu ja jarrupalat vaihdettu uusiin, hissitolppa huollettu ja nastarenkaat vaihdettu alle. Niin sanotusti myyntikunnossa! Jamppa79: vastattu sähköpostilla Juuso
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään