juhomikola Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2017 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2017 Kuvaus: Myyntiin varastossa turhaan käyttämättömänä lojuva Felt Nine1 hiilikuitu-kilpuri. Tästä huippupyörä edullisesti, paino pyörällä taitaa painua alle 10kg. Olen itse tykästynyt enemmän maantiellä ajoon, tuo on jäänyt täysin ylimääräiseksi pyöräksi. huollettu viime keväänä. Rungon koko pyörässä on S, eli 16". itse olen hilkun yli 170cm pitkä ja sopii minulle. lyhyemmälle menee varmasti, paljon pidemmälle en suosittele. osasarja on täysi Sram X0, keulana on Rockshox SID (kaukolukitus), Kiekot Mavic crossmax ST, istuin Prologo, kumit Continental XKing, perus kumipolkimet matkaan Pyörässä on tubeless renkaat mutta koska seissyt keväästä asti varastossa niin kumit tyhjentyneet. mukaan tulee tuubillinen litkua. Hintapyyntö: 1500 EUR Yhteydenottotapa: YV
juhomikola Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2017 ilmo ylös ja hintaa alas...
juhomikola Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2017 ylös, hintaa alas...
Johvo Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2017 Moi, onko pyörä vielä myynnissä ja voiko sen nähdä jossain?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään