Jesse James Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2017 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2017 Laajennetaanpa "vähän" haravaa: Ostetaan säännöllisesti huollettu, 2012->, 26" Orange alpine 160 tai vastaava laadukas maastopyörä. Myös runko+iskari+keula- setti kelpaa. Kriteereitä: Loivahko keulakulma, bsa keskiö, joustoa takana 140-160mm ja edessä 150-160mm, ei Canyon, Cube tai vastaava, ei sininen. Keulana saisi olla esim pike, fox34 ehkä jopa fox36? Pakkasenkestävästä hissitolpasta plussaa. Pituutta mulla on 177cm. Paikkakunta: Eteläsuomi (koeajo olisi kiva ja itse asun Helsingissä) Yhteydenottotapa: Yv tai jesseoner ät gmail com
Jesse James Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2017 Tota oon jo katellut ja värikin on hyvä. Mutta: 9 hours ago, Jesse James said: (koeajo olisi kiva ja itse asun Helsingissä) Tosin jos muita varteenotettavia tarjouksia ei tule, palaan asiaan.
s12 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2017 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2017 Jep. Kattele jos löytys sieltä suunnasta samankokoista ajokkia koeajoon. FBn Enduropalstalta varsinkin vois löytyä paljon samanlaisen fillarin omistajia.
Jesse James Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2017 Tarkennetaan vielä: Mielellään koeajaisin ja näkisin juuri sen kyseisen pyörän mitä olen ostamassa. Koeajoksi riittää ympyrä tai pari pihassa.
Jesse James Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2017 Ilmoitusta muokattu.
Recommended Posts