Piisamirotta Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Isompaan vannekokoon siirtymisen vuoksi ylimääräiseksi jäänyt laadukas enduro/alamäki- kiekkosetti kaupan. Navat: Etunapa: punainen Hope Pro2Evo 20x110mm ja 15x100mm adapterit mukaan Takanapa: punainen Hope Pro2Evo 142x12mm Kehät: Stans Flow Ex 26" Helsinki Hinta: 200e Viestiä tänne
luostarinen Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Moi. Onko kehät mk1 mk2 vai mk3? Onko navat ja kehät missä kunnossa? Tuohon evo2 takanapaan saa ilmeisesti 135mm x 10mm thru bolt adapterit? Kiinnostunut olen.
efut Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Kehät on ilmoituksen mukaan Flow EX. Googlella löydät speksit. Ja Hopen napoihin saa adaptereitä. Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
luostarinen Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Joo on näköjään tuo uusin malli pelkkä flow. Mutta edelleen kiinnostaa että ovatko vanhaa flow ex mallia vai tässä muutama vuosi sitten markkinoille tullutta flow ex mallia.
Piisamirotta Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Täällähän spekuloidaan oikein urakalla. Suoraan sanottuna en tiedä mitä generaatiota ovat. Tämän näköisellä grafiikalla: http://theroostmag.com.au/stans-ztr-flow-ex-rims-review/ Artikkeli on vuodelta 2013, mitä lie generaatiota sitten ovat? Navat ovat hyväkuntoiset, toki vapaarattaassa on ratteiden painaumat, joka taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus alumiinisissa vapaarattaissa. Muutama varapinna löytyy mukaan myös ja muistelen, että mulla on adaptereita takanapaankin, tarkistan asian kunhan pääsen kotiin ensi viikolla. Hyvällä tuurilla juuri tuo 135 voisi löytyä, mutta jos ei niin hopelta sen saa. Kehät ovat hyväkuntoiset, toki ajoa nähneet eli naarmuja löytyy. Suorat ja säännöllisesti rihdatut vanteet. Lisään kuvia kun pääsen kotia joulunvietosta eli ensi viikolla.
luostarinen Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Tämä tieto riittää. Ovat siis ensimmäistä genreä. Antaisi nuo innokkaat väliin huutelijat(kun eivät tunnu tietävän asiasta), ilmoituksen jättäjän vastata itse niin ei tulisi turhia nostoja ilmoitukselle. Katso jos löydät takanapaan adapterit niin silloin erityisesti kiinnostaa tuo setti.Otatko vaikka yv.llä viestiä kun joulut on vietetty? Ja rauhallista joulun jatkoa.
efut Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2016 Pakko sotkea lisää vaikka oikein pyydetään pysymään poissa. Minun nähdäkseni Flow vanteita on kolmea versiota ikäjärjestyksessä vanhemmasta uudempaan: Flow, Flow EX ja Flow mk3. Eli ilmoituksessa oli kaikki tarpeellinen tieto vanteen mallista (paitsi väri).Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään