Highlander Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2016 (muokattu) Myydään projektiksi Gir´s cyclocrossari. Koko M? vaakaputki n. 54-55. Nykyinen kuski 180 cm. Osat 105-sarjaa vanteet mukaan lukien. Taustaa…pyörä oli osallisena onnettomuudessa. Törmäsin auton oveen siten, että tanko osui oveen minkä jälkeen ilmalento pyörän kanssa. Rungossa ei ole mitään jälkiä ja eturengas ei saanut suoraa osumaa. Kosmeettisia jälkiä on tangossa, stemmissä ja etuhaarukassa. Nämä tulee vaihtaa ennen kuin pyörällä ajaa. Etuvanteessa pieni heitto. Osat saa esim. Bike Discountissa n. 160-170 € yhteensä. Muita tietoja…vasemman etukahvan vaihdoin uuteen keväällä mistä satasen kuitti. Takavaihtajan rissat vaihdoin alkusyksystä. Sen verran taikauskoinen olen, että en aja itse tällä enää metriäkään.Tästä laadukas peli alle halvalla pienellä laitolla. Hinta 180 € etulokasuoja löytyy mukaan ja kaupan päälle saa vaaleanpunaiset renkaat halutessaan Ei polkimia. Vain nouto Tampereelta. Yhteydenotot YV. Muokattu: 13. Joulukuuta, 2016, käyttäjä: Highlander MYYTY!
Jukkeli84 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2016 Mä voisin ottaa tämän jos ei ole jo mennyt. Laitoin viestiä.
Highlander Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2016 Kiitokset asialliselle ostajalle
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään