Naali Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2016 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2016 Kuvaus: Ylimääräiseksi jäänyt 26" 120mm notkuva Mondrakerin runko kiertoon. Olen ainankin toinen omistaja rungolle, vuosimallista ei ole ihan tarkkaa tietoa.. minulle tämä tuli 2012, naarmuja ja vaijerinhankaamia löytyy mutta eivät nuo ajamista haittaa. Tahrat kaupanpäälle. Mukaan Fox RP2 iskari, jolla on huollon jälkeen ajettu ehkä n.300km. On tuossa joku fsa:n ohjainlaakerikin, 1 1/8 putkelle. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): L, Itse 184 ja ihan ok koko. Veikkaan että 175-185cm. Hintapyyntö: MYYTY Paikkakunta: Imatra Yhteydenottotapa: Yyveellä alkuun.
Naali Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2016 Jos laitoit Yv, niin ei se ainankaan minulle tullut -JariJ
Naali Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2016 Hops, vielä löytyy.
Naali Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2016 Vielähän tämäkin löytyy, vaihdossa voi ehdotella xs/s koon xc runkoa.
Naali Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2016 2 hours ago, mtk said: Vieläkö löytyy? Kyllä löytyy.
Naali Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2017 Hop, vieläkin ylimääräisenä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään