masamies Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2016 (laitoin tämän myös Toriin joten ilmoitus on kopioitu suoraan sieltä)Myynnissä hieno XC-kiitäjä, syynä liian monta pyörää tallissa. Specialized Epic Comp 29. Koko M, eli noin 170-180cm kuskille. Itse olen 173 ja sopii mainiosti. Ohjainkannatin paiskattu alas asti mutta putkessa pari senttiä nostovaraa (en siis ole katkaissut sitä). Nopea neon-vihreä väri! Ostettu 2013-2014 vaihteessa uutena. Olen siis ensimmäinen ja ainoa omistaja. Uutena OVH noin 3000e. Ajettu vain 1100km. Jos et tiennyt: Epic on XC-kilpakiesi älykkäällä "Brain" takavaimennuksella. Nopea sekä ylä- että alamäissä. Joustoa 100mm molemmissa päissä. Edessä laadukas Rockshox Reba RL Solo Air 29. Alkuperäiskokoonpanoon tehty seuraavia päivityksiä: - Roval Control 29 kiekkopari. Näissä HUOMATTAVASTI paremmat DT SWISS navat. Kiekot ostettu keväällä 2015, OVH noin 600e. - Kaamea etuvaihtaja heitetty kuuseen, ja korvattu RaceFace NarrowWide eturattaalla (32t). Ei yhtäkään tippunutta ketjua tämän jälkeen. - Alkuperäiset Formula C1 jarrut vaihdettu päivitettyyn malliin takuuna, ei ongelmia ilmauksen kanssa tämän jälkeen. - Uudet keskiölaakerit keväällä 2015. - S-Works Renegade renkaat 2.3". XC-kisarenkaat matalalla profiililla. Reilusti volyymia joten yllättävän hyvä pito ja älyttömän nopeat kuivalla. Märkään syyskeliin suosittelen kuitenkin jotain hieman järeämpää.Miinusta: - Maalipinnassa käytön jälkiä. Ei vaikuta ajoon millään lailla, pyörähän on tehty käytettäväksi. Olen peittänyt pahimmat skraidut läpinäkyvillä runkosuoja-tarroilla jotta ei kuluisi sen pahemmin. - Satulan nokka hieman kulunut (näkyy kuvasta). - Keulahuolto olisi edessä (maksaa 60-80e). Joustaa edelleen mainiosti, mutta manuaalinen lukitus ei enää pidä niin hyvin. Saa tulla katsomaan Helsingin Vallilaan paikan päälle, mutta vain tosissaan olevat ostajat kiitos. Valmistajan speksit:https://www.specialized.com/fi/en/bike-archive/2014/epic/epic-comp-29/49785 (huomaa kuitenkin yllä mainitut muutokset) Täällä isompia kuvia:http://imgur.com/a/aRTfI (huom: ei polkimia!) Hintapyyntö: 1550 tai paras tarjous Yhteydenottotapa: Laita tekstaria/watsappia: o4o7767612. Jos yleisiä kysymyksiä niin kirjoita tähän ketjuun.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään