pyoramoilanen Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2016 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2016 Myyn omasta käytöstä uuden tieltä Cannondale SuperX -cyclocross pyörän. Pyörä on ollut aivan loistava, mutta nyt tarjoutui tilaisuus kokeilla toista Cyclocross -pyörää. Pyörässä on erinomaisesti toimiva Shimanon Ultegra osasarja 2 x 10.Pyörä on siis hiilikuiturunkoinen ja siitä syystä erittäin kevyt ja se sopii kapeammalle renkaalla hyvin myös maantielle. Runko on siistikuntoinen, joku pieni käytönjälki löytyy, jos oikein tarkasti etsii. Runko on kokoa 56, soveltuu +/- 180 pituiselle kuljettajalle. Kuvassa pyörä on minun asetuksissa, minulla pituutta 184. Hintapyyntö: 1000 euroa (kiekot eivät sisälly hintaan, ne saa halutessaan mukaan 300 eurolla Fulcrum 3/Shwalbe G-One kumit. Olen niin tykästynyt tubeless kiekkoihin ja kumeihin, että jätän ne seuraavaan pyörään), pullotelineet saa halutessaan mukaan Voin myydä pyörän myös runkosettinä (runko, haarukka, satulatolppa, stemmi, ohjaustanko, keskiölaakeri,ohjainlaakeri, jarrut) hinta tällöin 700 euroa. Myös vaihdot voivat olla mahdollisia. Pyörä löytyy Kuopiosta, toimitukset onnistuu muuallekin. Annan mielelläni lisätietoja ja laitan lisäkuvia. Minut saa kiinni: [email protected] tai yksityisviesti tai 044-9777159 Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään