eod Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2016 (muokattu) Kuvaus: Chesini Criterium Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 54x54cm Hintapyyntö: 500€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Jyväskylä/Kuopio Yhteydenottotapa: YV tai nollaneljänolla 0513789. Hienokuntoinen italian kilpuri. Ostin pyörän täältä viisi vuotta sitten. Jäänyt varastoon seisomaan liian pienenä. Kilometrejä minulla kertynyt noin 30. Osasarja Campan Athenaa, 3ttt stemmi ja tanko, kehät Nisi(avo). Vaihdossa kelpaa maastopyörärompe 27,5" täysjoustoon. Esim. kiekkosetit, hyväkuntoiset renkaat, pyöränkuljetuslaukku. Garmin fenixit, gopro yms. Tarjoa niin katsotaan. Pyörä Jyväskylässä, mutta toimitus Kuopioon onnistuu. Muokattu: 10. Heinäkuuta, 2018, käyttäjä: eod päivitys
eod Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2017 Kesä tulee, tarjouksia kehiin!
eod Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2018 Tämmöinen vielä varaston perukoilla. Tulevana viikonloppuna olen myös itse Jyväskylässä, jolloin pyörää pystyy tulla vaikka katsomaan. Pahoittelut edellisille kysyjille, mennyt viestit täysin ohi.
samisoid Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2018 No voishan sitä silti vastata ! Eli mitä putkea ?
KNP Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2018 Jotain Chesinin omaa aijemman myynnin perusteella:
suicycle Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2018 Moi ! Onko pyörä vielä myynnissä ?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään