joky Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Otsikon mukainen fillari lähtisi täältä myyntiin vähäisen käytön vuoksi.Pyörä 2009 vuodelta, ostettu cycle centeristä. Voin rehellisesti kertoa, että kilometrejä pyörällä on ajettu alle 2000km joten pyörän kuntokin on sen mukainen. Rungossa ihan minimaalisen pientä käytön jälkeä. Kiekot luotisuorat yms. Erittäin toimiva/kevyt osasarja eli ultegra. Kuitunen satulatolppa, ja selle italian satula. Rattaat, ketjut, jarrupalat ja kaikki vaijeritkin loistokunnossa.Olen itse 183cm pitkä ja minulle pyörä tuntuu erittäin hyvältä. Ostaja saa mukaan Rotundo pro 3T tangon, Ovalin kannattimen ja toiset renkaat.Lisähintaan löytyy myös MAVIC Avenir 2012 kengät kokoa 42puoli. Giron kypärää, Mavicin takkia, lyhyttä ja pitkää trikoota yms.kuva: http://ap1.pinkbike.org/p4pb8188690/p4pb8188690.jpgHinta: 1190€ / TarjousPyörä sijaitsee Vantaan Tikkurilassa.Yhteydenotot mieluiten suoraan puhelimitse numeroon 045-2651910 tahi sitten tänne foorumille privaviestillä.- Joonas
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään