xc-biker Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2016 Myydään hyväkuntoinen cyclocross SUP X-Mud Disc Ultegra vm.2014. Runkokoko 55. Itse olen 183cm pitkä ja minulle pyörä on sopiva. Pyörä ostettu 19.09.2014. Pyörä on ensihuollettu 04.08.2015 jolloin oli ajettu 500km. Ensihuollon jälkeen on ajettu satunnaisesti työmatkaa, joka on 7,5km suuntaansa. Pyörästä on pidetty hyvää huolta ja sillä ei ole ajettu koskaan talvella. Takuu on voimassa 19.09.2016 asti. Speksit: Runko: 6066 Butted Hydroformed AluEtuhaarukka: Sup CarbonOhjainkannatin: Pro LTOhjaintanko: Pro LTTakavaihtaja: Shimano Ultegra 10Etuvaihtaja: Shimano Ultegra CX 75Jarrut/ vaihdevivut: Shimano Ultegra 2x10 speedJarrut: Shimano CX 77 DiscKammet: FSAVanteet: Shimano MT35, Shimano navatRenkaat: Michelin Cyclocross JETSatula: SUP X-Mud Raceline Varusteet, jotka tulevat pyörän mukana: Zefal lokasuojat Lattiapumppu Polkimet(Shimano lukot tai yhdistelmäpolkimet) Osto ja huoltotodistus Rungon koko: 55 Hintapyyntö: 1000€ Paikkakunta: Tampere Yhteydenottotapa: 0505600110 tai [email protected] Jarno Halonen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään