seccitaj Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2016 Kuvaus: Myydään kerran käytetyt, eli käytännössä uudet, POC Flow maastopyöräilyshortsit, koko M (32"). Ei kaaduttu, ei käytön jälkiä, virheettömät. Väri Uranium Black. Myyn siksi että totesin ensimmäisen ajon jälkeen liian isoiksi, ja myyjäliikkeellä ei ollut tarjota pienempää kokoa varastosta ja palautuksesta olisin joutunut maksamaan postikulut itse, joten minun näkökulmasta tuli järkevämmäksi jälleenmyydä pienellä tappiolla itse. Ovh. näillä oli 119e, eli nyt lähtee kelpoalennuksella. Lisätietoja löytyy täältä: http://www.pocsports.com/en/product/1917/flow-shorts Hintapyyntö: 70€ + ostaja makselee mahdolliset postituskulut Paikkakunta: Espoo Yhteydenottotapa: PM tai antti[ät]anttisinisalo.info
seccitaj Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2016 Pump pump. Nämä vielä kaupan. Kova hinta nyt laskettu 70e. Nämä siis käytännössä uudet! (kerran ajettu lyhyt xc henkinen lenkki)
seccitaj Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2016 Pump. Näiden myyminen unohtui kokonaan, ja tuollahan ne vielä kaapissa lojuu. Eli tästä ensi keväälle 70e:llä erittäin hyvät shortsit!
seccitaj Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2016 Bumpelibum. Shortsit vielä kaupan. Tästä ensi keväälle uutukaiset POCin laatushortsit kovempaankin rytkeeseen. Vielä ehtii vaikka pukinkonttiin!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään