Jorza Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2016 Kuvaus: Avanti hammer pro etujousitettu maastopyörä. Osina kasattu paketti. Runko oli uusi kun kasaus alkoi ja muut osat käytettyjä. Pyörä ollut minulla noin vuoden ja sillä on ajettu ehkä 300km.... Osat Shimano LX deorea oikeastaan kaikki osat( kammista en tiedä), jarruja myöden, Keulilla Marccochi bomber z3 vanhaa kunnon öljy+jousi tekniikkaa, Michelinin rullaavat renkaat. 26". Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M Itse olen 176cm ja tällä ohjain kannatin tanko yhdistelmällä melko xc asentoinen pyörä ( uusi stemmi tilattu 80mm ) Hintapyyntö: 350e Paikkakunta Vantaa Kaivoksela Yhteydenottotapa: puh. 0451191887 tai [email protected]
Jorza Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2016 Laitetaan hinnaksi 300€
Jorza Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2016 Tehdään talvi tarjous! 200e.. ja mukaan lyhyenpi ohjain kannatin 80mm niiin fillari sopii vähän paremmin käteen (itse 176cm) Pyörään vaihdettu myös juuri uudet jarrupalat.
Jorza Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2017 Nyt pyörä tällaisessa mallissa. (80mm stemmi, uusi halkio satula ) Kokoajan käytössä "kauppa pyöränä".... Ostakaas tästä hyvä perus maasturi Hinta tosiaan 200e! Paljon rahalle vastinetta!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään