Makkonen Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2016 Kuvaus: Hiilikuiturunkoinen Felt F5 - maantiepyörä Rungon koko: 54 Hintapyyntö: 850€ (sis. Matkahuollon kuljetuksen Suomeen) / asiallinen tarjous Paikkakunta: Rovaniemi Yhteydenottotapa: Yv tai [email protected] Moi. Myynnissä todella vähällä käytöllä ollut Felt F5 hiilarirunko maantiepyörä (vm. 2010). Pyörällä ajettu (valistuneen arvion mukaan) max 500 km ja olen sen ensimmäinen ja ainoa omistaja. Viimeiset kolme kesää ollut paria kertaa lukuunottamatta säilössä autotallissa. Myyn pois ajanpuutteen ja kiinnostuksen vuoksi, maasto ja cx viehättää enemmän. Mukaan 2 pullotelinettä, Shimano kengät (koko 44, mulla normikenkä 43), Cateye Strada kadenssimittari, Vittoria Rubino 23 renkaat (nyt alla Michelin Speedium2 25) ja Look-polkimet. Pyörällä ei ole pannutettu kertaakaan ja ainoa näkyvä jälki on kuljetustelineestä tullut naarmu takahaarukassa, jonka olen lakannut (Kuva Felt7, oikea alareuna). Osat Shimano 105. Tarkempi valmistajan kuvaus pyörästä:http://2010.feltracing.com/USA/2010-Product-Catalog/Road/F-Series/F5.aspx Vaihdossa voi tarjota M-koon (16,5 - 17) Fatbikea. Välirahat ym. tapauskohtaisesti. Hep!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään