johnyboi Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2016 Myydään mattamusta jamis diablo 1.0 runkoon kasattu alamäkipyörä, keula manitou sherman 140mm, iskari manitou swinger x4, vanteet mavic disc 729,takana swiss dt 340 napa, shimanon hydrauliset jarrut maksanu jotain 40e zippe, scottin penkki, V-one stemmi, red stonga, vaihteistona sram x4, truvativ ruktion keskiö, kammet. Muuten hyvässä kunnossa paitsi että takarenkaassa sisä ja ulkokumi puhki sekä vaihteet pitäis säätää koska joku idiootti oli käynyt puhkomassa renkaat ja sörkkinyt jarruja ja vaihteistoa. Mukaan axantin M koon säädettävä kypärä ja L koon hanskat, lokasuojat ja redin jykevä u-lukko johon löytyy 2 avainta,maksanut yli 70€. Ite oon 180cm just passeli mäkeen ja oon polkenut pidempiäkin matkoja mutkitta. Hintaa laskettu 5.8.2016 nyt vain 400€!!
tseek88 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2016 Vielä kaupan? Minkäkokoiset kiekot on ja onkohan liian iso 173 senttiselle? Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
Elias Kivimäki Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2016 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2016 Onko liian iso 160 senttiselle äijjänkäppänälle?
TumoralCoffee Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2016 Oisko vielä kaupan? Ois tilipäiväkin kohta että vois päästä kauppoja hieroo!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään