vellungton Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Myynnissä siis Canyon Ultimate CF Evo:n runkoon kasattu maantiepyörä. Pyörän runko on vuosimallia 2010, ja ostettu suoraan Canyonilta syksyllä 2011. Rungon koko 56cm Olen itse kasannut pyörän syyskuussa 2011. Pyörällä kisattu kerran, ja se havaittiin hyväksi. Pyörä on siis käytännössä uusi. Sillä on ajettu ilmoituksen tekohetkellä 1324km. Canyonin paino on 7,2kg.[attachment=0]Canyon Ultimate CF Evo.JPG[/attachment]Canyonia olen pessyt säännöllisesti, ja pitänyt muutenkin huolella. Pyörä on hetivalmis kisaviivalle, mutta on myös lenkkikäyttöön erittäin miellyttävä ajettava. Runko voittanut kaikki testit joihin se on osallistunut. Pyörä on jäykkä, kevyt ja vaimentaa värähtelyä hyvin. Olen itse 180cm pitkä, ja pyörä on minulle juuri sopiva. Tule koeajamaan, niin Canyonin luonne selviää parhaiten!Osalistaa:Runko: Canyon Ultimate CF Evo 56cmEtuhaarukka : Canyonin oma oneonefour hiilariStemmi: Ritcheyn WCS (Canyonin oma mitoitus 1¼” – oneonefour)Satulatolppa: Ritcheyn WCS hiilariSatula: Selle Italia Flite Gel FlowKiekot: Mavic Ksyrium EliteRenkaat: Schwalbe Ultremo ZXTanko: Ritchey Comp StreemVaihdevivut: Shimano 105Etuvaihtaja: Shimano UltegraTakavaihtaja: Shimano 105Kammet: Shimano Ultegra 172,5mmVaijerit ja kuoret: Jagwiren vaijerit ja oranssit vaijerikuoretJuomapullotelineet: S-LKKuvassa olevat polkimet eivät kuulu kauppaan.Tarkoitukseni oli kisata maantie-cupissa tulevana kesänä tällä Canyonilla, mutta terveyssyiden takia joudun siitä luopumaan. Pyörä sijaitsee Seinäjoella. Myyn pyörän mieluiten kasvotusten, mutta halutessasi lähetän sen myös matkahuollon kautta koko Suomeen. Ota yhteyttä niin sovitaan koeajo!Hinta: 1550€Lisätietoa ja halutessaan lisäkuvia saa:velluo(ät)hotmail.com044viis33viis730
vellungton Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2012 Aika-ajotangot poistettu pyörästä. Hintaa myös tiputettu.
vellungton Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2012 Myyty. Hyviä lenkkejä ostajalle!
Recommended Posts