11alpine11 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2016 Nyt edullisesti Felt B2 Pro (54) triathlon/time trial pyörä. Olen pyörän ensimmäinen omistaja ja ostin pyörän 2014 syksyllä. Pyörällä on ajettu vain 30-50h ja kunnoltaan uudenveroinen. Ajan Gif Chebici tiimissä ja saan ensikaudelle uuden time trial pyörän, joten joudun luopumaan Feltistä. Pyörä sopii n. 175-186cm kuskille, itse olen 184. Mukaan tulee laatikollinen Feltin omia stemmejä, joten varmasti löytyy oikea ajoasento. Komponentit; -Ohjaustanko=Pro SYNOP HF -Kammet=FSA SLK 175 -Etu- ja takavaihtaja=Ultegra -Satula=Prologo Nago Evo TTR http://2010.feltracing.com/USA/2010-Product-Catalog/TT-TRI/TT-TRI-Series/B2-Pro.aspx Yläpuolella olevassa linkissä lisätietoa pyörästä. Myyn alustavasti pyörän ilman kiekkoja, mutta kuvassa olevat Eastonit (EC90) mahdollista neuvotella mukaan. Myös löytyy Zipp Sub 9 levykiekko. Hintapyyntö:1799e 0400568774 [email protected]
11alpine11 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2016 UP! Pyörä kulkeutuu tarvittaessa lietoon viikonloppuna.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään