TimoF Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2016 Itse kasattu ja hyväksi todettu, toimii niin kotipoluilla kuin Ranskan alpeilla. Ei kevyin eikä kestävin mutta sopivasti siltä väliltä. Sietää silti väärinkäyttöä enemmän kuin kuskinsa, syö välikoon trailipyöriä aamupalaksi ja haistattaa kaksyseille pitkät. Jos kyllästyttää kun joka ajokaverilla on samanlainen pyörä ni näitä ei Suomessa muita ole. Runko Transition Covert Carbon 26 medium V1 Stealth Black Keula X-Fusion Vengeance HLR 170mm Iskari Elka Stage 5, RCS titaanijousella. Vaihtoehtona Fox RP23. Kiekoissa Superstar AM Carbon vanteet, DT 350 navat ja Sapim X-Ray pinnat alunippeleillä. Etuakseli 20mm, taka-akseli 12x42. Renkaat On-One Chunky Monkey Trail Extreme 26"x2,4" tubelessina. (jotkut ajetut Sczchwalbet tahi Maksikset järjestyy myös) Ohjaamossa Answer Pro Taper 780 DH tanko, kannattimena 35mm Spank Spike Bearclaw Reverb Stealth 125mm tolppa, SDG Falcon Titanium satula Jarrut XT Superstarin kelluvilla 180mm levyillä Pari lenkkiä ajettu 1x10 voimansiirto: Oneup Bash Guide Oneup 34 ovaaliratas XT 11-36 pakka Oneup 42-piikkisellä Zee takavaihtaja Oneup RADr Cagella Mukaan myös pyöreä 34-piikkinen Oneupin eturatas jos uskonto ei salli ovaaleja. Hintapyyntö: tarjousten perusteella. Paikkakunta: Vantaa Yhteydenottotapa: yv tai viestillä nollaneljäsataa 9 666 58
TimoF Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2016 Ostakaapas pois, ennenku itse olen taas ajokunnossa. Sit en ehkä enää haluakaan myydä
TimoF Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Asiallisia tarjouksiakin kuunnellaan.
TimoF Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2016 Kesän kunniaksi tarjouksia kehiin!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään