Jumpula89 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2016 Kuvaus: Myydään erinomaisessa kunnossa kaikinpuolin oleva täysjousto cube. Jarrut=Formula Oro K18 Keula= Rockshox Reba Race poplock etälukituksella ja joustomatka säädettävissä 85-115mm Taka iskari= Manitou radium pro Etuvaihtaja= Deore LX Takavaihtaja= Shimano XTR carbon (uusi) Vaihdeliipaisimet= Deore Etu rattaat=Raceface 33 ja raceface olikohan 22 Mukaan myös hyväkuntoiset 3-sarjan lx Takapakka= hyväkuntoinen shimanon laadukkaimmasta päästä Navat= Deore XT Kiekot= DB taurus 2000 Renkaat= Uudet Continental rubber queen 26" 2.4" (maksoi 66e/kpl) Toiset renkaat= hyväkuntoiset Continental mountainking 26" 2.2" ja Scwahlbe albert 26" 2.25" Keskiölaakeri=shimano bb Kammet= Deore LX hollowtech II Istuin= Scape Satulaputki= FSA Ohjaustanko=0ctane one Stemmi= BBB Pyörä on kaikinpuolin erinomaisessa kunnossa ja suoraan ajosta. tarkempia mittoja voin laittaa rungosta. Itse olen 186cm pitkä ja itselle passeli mutta passaa myös lyhyemmällekkin kuskille muttei välttämättä kovin paljon isommalle, koeajamallahan se selviää Pyörä on ollut hyvällä pidolla ja olen ostanut sen alkuperäiseltä omistajalta. Rungon koko L Hintapyyntö: 850e Paikkakunta Ylivieska Yhteydenottotapa: Yv.ensin
Jumpula89 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2016 Hei! 2008 on vuosimalli
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään