vmakarhu Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2016 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2016 (muokattu) Kuvaus: Myydään hyväkuntoinen Kona Dew Plus päivitetyillä komponenteilla cyclocrossariprojektin tieltä. Olen vaihtanut pyörään kolme vuotta sitten Shimanon Tiagran etu-ja takavaihtajat (2x10), Tiagran vaihde- ja jarruvivut. Myös kampisarja vaihdettu Shimanon Tiagraan. Satula on Specialized maastosatula, Richeyn säädettävä stemmin ja Richeyn suora fitnesstanko. Lokarit ovat muistaakseni SKS:n. Jarrut ovat alkuperäiset Hayesin MX4- peruslevyjarrut. Mukaan saa uudet keulan laakerin (RIchey), olen hankkinut laakerit aikaisemmin, mutten ole jaksanut vaihtaa kun vanhakin toimii hyvin. Huollettu säännöllisesti ja kaikki toimii moitteettomasti! Alla Schwalben renkaat (edessä Sammy slick, takana aivan uusi Marathon extereme). Mukana myös Shimanon M324 lukkopolkimet, joissa toinen puoli tavallinen. Kuvan kiekot eivät kuulu kauppaan, menevät cycloprojektiin. Mukaan tulee Rigida Zac19SL kiekot. Osta tästä itsellesi ketteräliikkeinen fitness-pyörä. Itse olen käyttänyt pyörää satunnaisessa työmatka- ja lenkkikäytössä. Viime aikoina jäänyt vähemmälle käytölle, kun ostin maantiepyörän. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 56 Hintapyyntö: 350 € Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Espoo Yhteydenottotapa: Yksityisviesti Muokattu: 21. Toukokuuta, 2016, käyttäjä: vmakarhu Myyty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään