cokekola Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2016 Ostetaan pienehkö ja kevyehkö hybridi- tai cyclocrosspyörä 157 cm pitkälle naiselle. Ei tarvitse olla kuitenkaan erityisesti "naisten runko" [emoji4] Mielellään noutoetäisyydellä Itä-Helsingistä (Tampereen tasolta etelään). Oikein houkuttelevan pelin voin hakea kauempaakin [emoji4] Vast. yv tai sähköpostilla cokekola (kissanhäntä) wippies (piste) com Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Juliale Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2016 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2016 Hei, kiinostako Trek fitness pöyrä?
Esjee Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2016 On 30.4.2016 at 11.29, cokekola kirjoitti: Ostetaan pienehkö ja kevyehkö hybridi- tai cyclocrosspyörä 157 cm pitkälle naiselle. Ei tarvitse olla kuitenkaan erityisesti "naisten runko" Mielellään noutoetäisyydellä Itä-Helsingistä (Tampereen tasolta etelään). Oikein houkuttelevan pelin voin hakea kauempaakin Vast. yv tai sähköpostilla cokekola (kissanhäntä) wippies (piste) com Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla Moi! Onko pyörä vielä etsinnässä? Laitoin tänään ilmoituksen crescent femto hybridipyörästä, ostettu 2015 tammikuussa suomen urheilupyörästä, itse oon 162cm pitkä! -Essi
konkeli77 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2016 Hei, jos sinua kiinnostaa erittäin hyvässä kunnossa oleva Focus mares mallinen musta valkoinen pyörä niin ota yhteyttä spostilla mahd.pian - [email protected] tai laita tekstiviesti ja soita perään nroon 0469405425. Helsingissä ollaan joten voisit vaikka heti tulla mallailemaan että kelpaako tuo sinulle. Enkä epäile hetkeäkään Hinta uutena 1200 luokkaa mutta vaikka käytön jälkiä ei juuri näykkään niin hinnasta voi aina vääntää, jotain vaihtareitakin voi ehdottaa..
Recommended Posts