konamies2 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2016 Kuvaus: Myydään vuoden 2006 Kona Hoss Deluxe, rungossa ei klommoja, maalipinta naarmuuntunut vuosien ja ajoreittien varrella. Vaihdettu tänä keväänä RockShox Recon SoloAir 100mm keula, Cane Creek ohjainlaakeri, ketjut ja takarataspakka. Jarrut: Avid Elixir, etulevy 180mm, takalevy 160mm Kiekot: Sunrims Ditch Witch, navat huollettu tänä keväänä Tanko: RaceFace Atlas Renkaat: Continental Mountain King 2,4" Kammet: RaceFace Ride XC Vaihteet: Shimano Deore XT, etuvaihtajassa säädettävää, takavaihtaja OK, vaijerit vaihdettava seuraavaksi Runko on tässä mallissa vahvassa, joten sen puolesta kestää kyllä ajoa. Itse olen 188cm pitkä ja pyörä soveltuu mielestäni -5cm ja +10cm kuskille. Pyörä 10v vanha ja ollut välillä pitkiäkin aikoja ajamatta, joten saattaa olla että kannattaisi huoltaa/huollattaa vielä läpikotaisin ennen aktiiviajoa. Pyörää voi ja saa tulla koeajamaan. Itse ajoin sillä tänään ja ajokunnossa on. Tästä pyörä aloittelijalle, harrastajalle, projektiksi tai vaikkapa varaosiksi. Hintapyyntö 450€ ja tarjoukset huomioidaan Rungon koko (lisää myös otsikkoon): XL, 22" Hintapyyntö: 450€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Turku Yhteydenottotapa: YV
William L Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Hello, i am really interested to buy it. But my budget is lower than this price. Can you sell it for 300e? If yes I can come to pick it up ASAP! Thank you to reply me Have a nice day. William L.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään