Ville Salonen Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2016 Kuvaus: Myydään huippukuntoinen kilpuri! Noin. 2000km ajettu Scott Plasma. Dura-ace osasarja. Pyörä myydään kuvissa olevilla Mavic Cosmic vanteilla. Satula Ism Adamo Prologue. Pyörässä tällä hetkellä kiinni Sigman BC 16.12 langaton ajotietokone (nopeus, matka kadenssi, yms) sekä co2 pumppu. Pyörällä ei koskaan kaaduttu, virheetön! Kaupan päälle Giron aika-ajo kypärä sekä Shimano R105 spdsl pyöräilykengät koko 45. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 56/L Hintapyyntö: 2550€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Hämeenlinna Yhteydenottotapa: 0405283098, [email protected]
Verre79 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2016 Minkä kokoiselle pyörä sopii (itse olen 179cm)? Mitkä välitykset? Entä mikä mahtais olla hinta ilman kypärää ja kenkiä?
Ville Salonen Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2016 Moi.. Itse olen 180cm pitkä, että luulis olevan sullekin passeli =) 53/39 ja 11/23 No tule nyt vaikka ensin katsoon ja kokeileen, tykkäätkö, mutta kai me joku sopuratkaisu keksitään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään