sieni2 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2016 (muokattu) Kuvaus: Vaihdetaan Kona kahuna deluxe täysjoustoon. Tämmöinen pyörä kyseessä: http://2014.konaworld.com/kahuna_dl.cfm Sen oon ostanut uutena ja pyöräillyt noin 1.5vuotta, säilytetty sisällä ja huollettu viime syksynä. Oon siihen vaihtanut paremman keulan myös (x-fusion trace). Runkokoko taisi olla 19, itse olen 187cm pitkä ja hyvin palvellut. Mainio ja kevyt jäykkäperä, voin suositella. Oon tässä alkanut täysjoustoa himoitsemaan, siksi vaihto kiinnostaisi. Voi ehdottaa mitä löytyy, kunhan on tarpeeksi laadukas. Ennemmin traili kuin enduro -tyylistä mutta ehdota toki niin harkitsen asiaa. Paikkakunta: Turku/Kaarina Yhteydenottotapa: valorr ät utu piste fi Muokattu: 17. Toukokuuta, 2016, käyttäjä: sieni2 voi poistaa
Samihyoty Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2016 Oon ostanu jo uuden fillarin niin en fillaria viitti ottaa vaihdos. Vanha mopo tai työkalut tai jotain sinne päin kelpais vaihdos. Mitä nopeammin, sitä nopeammin
Recommended Posts