jojo^^ Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Kuvaus: - Toimivat valkoset bulkkikiekot Fuji Featheristä, takanapa fix/free (soveltuu normaaliin sinkula-/vannejarrukäyttöön ja kiinteä välitteisellä ajeluun). Takanapa fiksi-/sinkulastandardia 120mm leveänä, joten alurunkoista maantiefillaria et tällä saa sinkuloitua mikäli napa on maantiellä yleisintä 135mm leveyttä. Terästähän sopii vähän väännelläkkin. Myydään ilman fixiratasta, Tensile-lukkorengas mukaan, rahiseva (mutta toimiva) vapaaratas jää kiinni, takakehän jarrupinta tussattu valkoiseksi, etukehän tussaan sovittaessa, pientä rohinaa takana mutta etunen smoothi, konelaakerit, 36 pinnaset, 70€ - DT Competition puolia 291mm 36kpl, mustat + alunippelit, hopea, 35€ sis. pk:t, tingitty hinta Hintapyyntö: 70€ kiekot ja 35€ puolat Paikkakunta: Turku, mutta posti kulkee ostajan piikkiin. Yhteydenottotapa: joonas piste johansson ät luukku piste com tai nol4nol-viis765kasiviis5
Jaako Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Nnnnknjkjnnnnnnknkknnnnknjnnnnnnnnnnjnkn uAZLähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Jaako Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Nnnnknjkjnnnnnnknkknnnnknjnnnnnnnnnnjnkn uAZLähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään