Sam_56322 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Kuvaus: Jeps eli muiden osien ohella menkööt myös 26" Shimano XTR M965 vanteet, etu/taka. Navat titaania 9mm akselille. ja nämä on ihan huippukevyet! etu 783g, taka 929g. vanteet on suorat ja poistettu keväällä käytöstä uuden pyörän tieltä. kuva on netistä, täysin vastaavat tässä kaupan, tarrat kinni jne, en laiskuuttani jaksanu käydä varastossa ottaa kuvaa. päivitän kuvan lähipäivinä. kaupan päälle tubeless kumit, todella kevyet! Hintapyyntö: 150€ Paikkakunta: Helsinki, nouto tai postitus Yhteydenottotapa: nol viis nol 4060983
WetWillie Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Laitoin viestiä, varaa minulle.
WetWillie Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Ei ihan luotettava kauppias, lupasi vanteet minulle, myi toiselle.
kasapanos Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Ei ihan luotettava kauppias, lupasi vanteet minulle, myi toiselle. Otit yhteyttä myöhemmin, myyjä myi kiekon(!) ensiksi kysyneelle!
WetWillie Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Otit yhteyttä myöhemmin, myyjä myi kiekon(!) ensiksi kysyneelle! Ensinnäkin myyjä lupasi minulle, toiseksi meillä oli tapaaminen tänään, kolmanneksi, sinulla ei ole mitään asiaa kommentoida toisten kauppoja. Lähetetty minun SGP521 laitteesta Tapatalkilla
Sam_56322 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 mun moka myönnän! näistä kiekoista ja muista osista tuli hetkessä viestitulva ja yritin pitää hommaa kasassa, sekoiluksi meni kun joiltakin ei heti tullut vastauksia, eli valitettavasti nopeimman peliliikkeen tehnyt teki kaupat. ilmeisesti hinta oli kohdillaan kun ihmiset innokkaasti kyseli niitä. Nöyrät anteeksipyynnöt jos joku loukkaantui kaupoista. Onneksi käytettyä tavaraa on maailma täynnä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään