lefa42 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2016 Kuvaus: Kuvanmukainen vihreä kiituri. Uusi keskiö ja kammet. Jarrutuntuma ei uuden veroinen, mutta pysähtyy hyvin. Uudet vaijerit ja ketju, takapakka käytetty, mutta hyvä. Vanteet voisi rihdata, mutta eivät hinkkaa jarruihin, eli ihan ajokunto. Renkaat pitävät ilmaa hyvin ja kuviotakin on. Kuvista poiketen myös tavarateline kuuluu mukaan. 21 vaihdetta ja kiertovaihtajat, joista vasemmasta (etu) puuttuu "näyttö", mutta pelaa kuitenkin. Eli käytön jälkeä on, mutta suoraan ajoon kelpaava, eikä tarvitse itkeä sitä ekaa naarmua. Ohjainlaakeri sekä navat putsattu ja rasvattu. Lähinnä laakerin ja kampien sekä ketjujen ja vaijerien hinnalla.. Hintapyyntö: 55€ Paikkakunta: Sastamala/Pirkanmaa Yhteydenottotapa: 040 513 4618 / yv
lefa42 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2016 Up Lähetetty minun XT1039 laitteesta Tapatalkilla
ktom Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Minua pyörä kiinnostaa. Tarjoan pyörästä 50 euroa noudolla.
lefa42 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Minua pyörä kiinnostaa. Tarjoan pyörästä 50 euroa noudolla. Sopii, soittele. Lähetetty minun XT1039 laitteesta Tapatalkilla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään