ilkki Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2016 Myydään kuin uusi Planet X merkkinen maantiepyörä. Pyörällä on ajettu yhteensä alle 100km. Tässä osalistaa lainattuna valmistajan sivulta: Planet X Soft Touch Handlebar Tape / Black Brake Front FSA Gossamer Pro Road Caliper Brake / Front Brake Rear FSA Gossamer Pro Road Caliper Brake / Rear Cassette SRAM PG1030 Cassette / 11-32T Chain SRAM PC1031 Chain / 116 Links Chainset SRAM Apex GXP Chainset (No BB) / 172.5mm / 50-34T Front Mech SRAM Apex Front Mech / Braze On Handlebars Selcof KP04 Aluminium Shallow Drop Handlebar / 31.8mm / 42cm / Black Rear Mech SRAM Apex Rear Mech / Medium Cage Saddle San Marco Ponza Saddle / Carbon Steel / Black Seatclamp Planet X 6061T6 Forged Alloy Seatclamp Bolt Up / 34.9mm Seatpost Selcof 56 Aluminium Seatpost / 31.6mm / 350mm / Black Shifter Left SRAM Apex Brake Lever & Shifter / 2 Speed Left Shifter Right SRAM Apex Brake Lever & Shifter / 10 Speed Right Pyörä on kokoa 54cm ja olen itse 179cm pitkä. Pyörä on minulle juuri sopiva. HP: 550€ Sijanti Rovaniemi, mutta mahdollisuus lähettää myös matkahuollolla ostajan piikkiin. Yhteydenotot yksityisviestillä tai: ilmari.mannermaa(ÄT)gmail.com
ilkki Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Ylös. Hintaa pudotettu samalla.
ilkki Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Up. Taas hintaa viilattu! Nyt lähtee edullisesti.
ilkki Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2016 Edelleen pyörä vailla käyttöä. Nyt lähtee hyvä pyörä edullisesti.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään