Tähtisaari Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2016 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2016 Kuvaus: Myynnissä Charge Cooker Maxi 1, koko M (Sopii n. 165-185cm). Pyörä on erittäin hyvässä kunnossa. Pyörä ostettu 01/15 eli aika lailla vuoden vanha ja runko uusittu takuuna 09/15. Pyörän kunto on aika lailla virheetön eli uudenveroinen,osto/takuukuitti on myös tallessa. On ollut ajossa varsinkin talvella ja olen tykännyt kovasti, mutta nyt on aika päivittää läskiä uudempaan, kalliimpaan ja kisakireämpään versioon. Pyörässähän on myös tubelessready kiekot ja geometrialtaan sekä hinta-laatusuhteeltaan varmasti tällä hetkellä yksi kovimmista pyöristä. Pyörään mahtuu myös taakse 4,8" BUD/LOU. testattu käyttämällä etusta paikoillaan ja ketjulinjakin pitäisi stemmata jopa ilman kampien linjan siirtoa. Pyörään on originaalista tehty seuraavanlaiset muutokset (mukaan saa myös kaikki originaalit osasarjat): - 1x10 voimansiirto, edessä 30T NW-ratas. Takana 11-42 pakka expanderilla varustettuna - kuukauden ajettu KMC X10 SL Gold 10 Speed Chain - Jarruina toimii hydrauliset Shimano SLX M675, erittäin hyvät vehkeet tohon pyörään - Istuimen putki hiilikuitua Hintapyyntö: Hinta ilman kumeja (eli pelkät vanteet) on 750 € Mikäli haluaa mukaan 0km ajetut Specializedin Fast Trakin 4" renkaat niin hinta nousee 830 €:oon Vielä optiona on ostaa 4,8" Budilla ja 4" Natella varustettuna, mutta tällöin renkaiden lähes uudenveroisuuden takia hinta pompsahtaa 900 €:oon. renkaat ajettu sen reilu 100km ja hinta uutena pitkästi yli 200 €. Paikkakunta: OULU Yhteydenottotapa: 0nelijä0 7066749 tai y-viestinä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään