Pietu82 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2016 Kuvaus: Hyvässä kunnossa oleva läski myynnissä alkuperäisvarustuksella ja mukaan saa varasisurin ja pullotelineen. Ostettu 2014 sinä päivänä kun TAmpereen XXL aukaisi ovensa. Tarpeettomana menee, ei tullut minusta läskipyöräilijää, olen näköjään edelleen "täpärimies"... Vain nouto. Myydään ilman polkimia, mutta koeajoon löytyy lukkoja ja flättejä tarpeen mukaan. Tämä on pienikokoinen, sopii alle 173cm kuskille hyvin. Hintapyyntö: 590€ Paikkakunta: Tampere Yhteydenottotapa: YV
ASMo Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Moro. Olen uusi näillä sivuilla ja kiinnostunut W2F lite-pyörästä. Koko arveluttaa olen 175/68. Matkaa Tampereelle tulee n. 180km. Harkitsen koeajoa kun tulee muutakin asiaa sinnepäin. Mitäs tuo" YV" tarkoittaa
MetsienPetri Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 YV tarkoittaa yksityisviestiä,kun klikkaa käyttäjätunnusta,niin jossain kohdassa lukee tyyliin "lähetä viesti henkilölle" tms. Voithan myös ajaa M-koon runkoa lähistöllä ja sitten geometriataulukosta katsoo mitkä mitat muuttuu S ja M koon välillä.
ASMo Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Kiitos neuvoista.Järvenpäästä apua löytyy!
Pietu82 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Moro. 175 cm on kyllä varmaankin liikaa tälle pyörälle tai ainakin tarvit setback tolpan, toisaalta nää jousitolpat esim thudbuster on setbäck luonnostaan... -hmm
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään