oct Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2015 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2015 Kuvaus: Tanko, alumiini, riser, 25,4mm, 600mm, musta. Tanko on uusi, mutta ei kuitenkaan käyttämättömän näköinen: kokeilin tankoa stemmiin ja laitoin myös jarrut ja vaihteet, lopputuloksena musta väri lähti hieman pois. Toivottavasti tuosta kakkoskuvasta näkyy paremmin.Hintapyyntö: 10 euroa. Ensisijaisesti käteismaksu ja nouto, mutta postitus onnistuu myös - siinä tapauksessa postikulut ostajalle. Meni hintaan 15 euroa sis. postit. MYYTY Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2016 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2016 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2016 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään