ratikka Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Myyty! Myydään kyseinen L-kokoinen 26" enduro/allmountain rassi. Hyvässä kunnossa ja erittäin pätevä fillari kovempaan rymistelyyn sekä yleiseen ajeluun. Itse olen 180cm pitkä ja koko on hyvin sopiva. Itse olen tykännyt pyörästä todella paljon. Rungossa ei ole oikeastaan yhtään kolhua. Joitain naarmuja on. Pyörässä kiinni 10sp takapakka (11-36) sekä edessä 32-piikkinen Raceface NW eturatas. Etuvaihtajaa ei siis ole. Mutta sen saa kyllä mukaan. Takavaihtaja on X9 type2, jossa muutama naarmu, mutta toimii moitteetta. Jarrut: Avid Elixir CR. Satula: Prologo Nago evo X Keula: RockShox Lyrik R, Solo Air, tapered alloy steerer, adjustable rebound, 20mm thru-axle w/ Maxle SL, 160 mm travel Takajousitus: Custom Fox RP2, ProPedal and rebound adj., 8.5 x 2.125", Enduro extension Etu- ja takajousitus huollettu viime kesänä. Joitain kilkkeitä saa mukaan. Renkaita useamman parin. Lisähinnasta paremmilla Stans no tubes (ZTR flow EX) kiekoilla, joissa Hope pro evo 2 navat. Paino ZTR-kiekoilla noin 13,4kg. Porvoo YV:llä saa puhelinnumeron.
-WP- Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Oliko mikä runkokoko?Lähetetty minun SGP312 laitteesta Tapatalkilla
ratikka Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2015 Ainiin se jäi. Koko on L
ratikka Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2015 Hop! Mukaan tulee 4 paria renkaita ja lukkopolkimet (kuluneet mutta toimivat).
ratikka Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2015 Joulutarjous pukinkonttiin!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään