snowball Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2015 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2015 ***OSTETTU*** Kuvaus: Hakusessa olisi teräsrunkonen mantiepyörä, cyclo crossi tai jotain siltä väliltä. Varsinkin Genesiksen Croix de Fer, Day One ja Equilibrium kiinnostaa. Käyttötarkotus olis etupäässä työmatkaa yms, joten ei tartte olla se kaikista kisakirein (jos teräsrunkosissa semmosia edes on). Mielellään semmonen, johon mahtuis vähintään 28 mm kumit alle. Teräksen puutteessa muutkin runkomateriaalit vois kiinnostaa. Budjetti on joustava, mut jos vetäis ylärajan jonnekkin reiluun tuhanteen euroon. Kuskilla pituutta 180 cm, joten semmonen sopiva koko olis hakusessa. Paikkakunta: HelsinkiYhteydenottotapa: YV/ tuomas.kaira /ät/ gmail.com
jenkka Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2015 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2015 Moi! Vinkkinä, tsekkaa rutlandcycling siellä hyvä tarjous genesis cdf. Olen itsekin miettinyt pari viikkoa tilaamista.
snowball Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2015 Kiitos vinkistä. Noita oon muutamsassa brittiläisessä nettikaupassa nähny alennuksella ja miettiny kanssa sieltä tilaamista. Punnan kurssi vähän hirvittää ja se, ettei pääse kokeilemaan ennen ostoa. Mut ennen kaikkea se, ettei osaa päättää Edit: Mutta siis joo, alkaa vaikuttaa siltä että taivun tilaamaan CdF:n muualta, kun ei niitä tunnu käytettynä liikkuvan. Ellen sit osta jotain halpaa käytettyä alumiinirunkosta maantiepyörää ja kokeile riittäiskö semmonen.
snowball Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Löytyyköhän tämmösiä?
Werty Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Mulla mahti pyörä ja pk seutu cyclocross Merida ride 90 se on kui uusi kaupan päälle mavic aksium vittoria doupleshielding 28" kumit ja vanteet takana 10 ratasta.
Recommended Posts