Tuomo72 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2015 Kuvaus: Colnago cx-1 evo vuosimalli 2012 koko 54s Osasarja ultegra di2 10v (vaihdekahvat uusittu takuuna 2013)Jarrut Dura ace 7900Takapakka Dura ace 12-25Ketjut dura ace (ajettu n. 1000km)Stemmi Easton 11,5cm alumiiniaKammet FSA Team Issue kompakti (34-50) ja dura-ace 7800 (39-52) molempien kampien pituus on 172,5cmPenkki Fizik Aliante uusiSarvet Gir´s kuitu 44cmTankonauhat Lizard´s skinsKiekot DT Swiss Spline r23 (uudet)Renkaat Continental 4000s II 23mm (uudet)Uudet jarrukaapelit jagwire road elite Ostettu uutena 2012 kesäkuussa kuitti löytyy. Colnagon koko 54s vastaa n.57 perinteisellä geometrialla olevaa pyörää. Kokosuositus tälle on 178-186cm mieltymyksistä riippuen.Olen itse 185 cm ja pitkäjalkainen ja on toiminut minulla mainiosti. Nyt alkaa varastot täyttymään pyöristä joten pannaan vanha suosikki myyntiin. Pyörän ainoa kauneusvirhe on ammattilaisella korjattu seatstayn ja dropoutin alumiininen liitoskohta jonka ruuviliitos on kiinnitetty uudelleen ja vahvistettu hiilikuisella pannalla. Korjaajan arvio "ei aukene enää ikinä". Sen voi halutessaan maalata. Kulutusosat ovat pääosin uutta ja hyväkuntoista. Erittäin hyvä pyörä ajaa. Täysin läpikäyty ja huollettu. Tukeva ja vakaa mutta mukava. Pyörän geometria löytyy tuosta: http://www.wiggle.co.uk/colnago-cx-1-evo-white-ultegra-di2-2012/ Arvostelu vanhemmasta mallista: http://thewashingmachinepost.net/colnago/cx-1/index.html Pyörä on koeajettavissa Helsingin Tapanilassa. Paikkakunta: Helsinki/TapanilaYhteydenottotapa: [email protected] puh:050-3429199
Tuomo72 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2015 UP. Talvi tulee joten kaupanpäälle traineri Taxc Sirius ja Dura-Acen kammet ja uusi keskiölaakeri.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään