jap76 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2015 Kuvaus: Laitetaan myyntiin läskipyöräinnostuksen vuoksi hyvässä kunnossa oleva ja kevyt kaksysäri. Pyörä siis vuosimallia 2014, ollut minulla uudesta saakka (9/2013). Arviolta n. 2000km ajettu, polkuja ja työmatkaa, muutama kisakin polkaistu. Pyörä on huollettu säännöllisesti ja pesty lähes joka reissun päälle.Runko: Trek Superfly 8, Alpha Platinum- alumiinia. Koko 18,5". Itse olen 180cm pitkä ja on ollut passeli mulle.Keula: Fox Evolution 32 CTD, huollettu alkuvuodesta fillariosassa.Kiekot ja renkaat: Vakiokiekot ovat Bontrager Mustang 29 TLR- kiekot. Renkaina niissä Bontrager XR1 2,0". Toisina kiekkoina Shimanon deore xt:t. Etukiekossa Litkutettu Shwalben Rocket Ron ja takakiekossa litkutettu Shwalben Racing Ralph, molemmat 2,25 levyisenä.Jarrut: Shimano SLX, edessä 180mm ja takana 160mm jarrulevytVoimansiirto: Pyörään vaihdettu 1x10 vaihteisto (ajettu n,600km). RaceFace Narrow-Wide 32-hampainen eturatas. SLX- kammet, XT Shadow plus- takavaihtaja, SLX vipu vaihtajana. Mukaan saa alkuperäisen 2x10 etuvaihtajan vaijereineen, sekä alkuperäiset etuhammasrattaat.Ohjaamo: Originelli ohjaintanko (Bontrager Rhythm Elite) tankoa lyhennetty molemmista päistä 2,5cm, satula alkuperäinen (Bontrager Elite) ja/tai Specialized Phenom Gel. Grippeinä Specializedin Endurot.Hintapyyntö: 1350 eur. koko setti.Paikkakunta: KuhmoYhteydenottotapa: 040-5248718 tai [email protected]
jap76 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2015 Nosto ja hinnan viilaus!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään