the_jayman Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2015 Kuvaus: Punainen vm 2015 endurotykki melkein uutta vastaavassa kunnossa. Pyörällä ajettu polkuja alle 400km + Tahko + pari kertaa bike parkissa. Todella hyvä all around peli, joka on tehokas polkea ja kelpaa silti kovaankin menoon vaikka endurokisoihin. Tässä mallissa siis Rokkarin Monarch/Pike iskarit ja 1x11 vaihteisto. Koko M, olen itse 181cm ja inseam 86cm. Olen ajanut tällä riser tangolla ja 10mm vakiota pidemmällä stemmillä. 2016 mallin speksit: https://www.canyon.com/fi/mtb/spectral/2016/spectral-al-7-0-ex.html Uudemmassa mallissa on ainoastaan toinen rengas Ardentin sijaan Minion ja eturatas 32. Muuten sama pyörä. Tässä pyörässä kiinni 30 eturatas, vakio 34 mukaan. Myös renkaat muutettu tubelesseiksi ja litkut sisällä. Juomapullon teline ja enduro etulokari kiinni. Muuten vakio-osat. Hintapyyntö: Meni jo Paikkakunta: Nummela Yhteydenottotapa: 0504877823
the_jayman Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2016 Loppuvuodesta tuli ajettua hieman lisää, mut tästä uudenveroinen peli kesän kapinoihin!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään