prkl Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2011 Tilaussähläyksen takia tarpeettomana. Hp 7€, majailee pääkaupunkiseudulla.YV-tyyppiset yhteydenotot.
prkl Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2012 Mulla olisi tämä vielä laatikontäytteenä...
heikkipolkee Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2012 ostan, kunhan sopii edge 705:n janssa. pistä privaa, niin sovitaan yksityiskohdat.heikki
Tassu Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2012 Heh, mä pistin privaa (6 päivää sitten), että ostaisin pois jos sopii edge 800:n kanssa. Ei taida sit sopia.
heikkipolkee Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Näin OT kysyisin, mahdatko tietää mistä moisia telineitä voisi saada?heikki(polkee)Heh, mä pistin privaa (6 päivää sitten), että ostaisin pois jos sopii edge 800:n kanssa. Ei taida sit sopia.
heikkipolkee Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Ja vastaan itse. Garminin nettikaupasta näyttää saavan ja ihan sopuhintaan.Näin OT kysyisin, mahdatko tietää mistä moisia telineitä voisi saada?heikki(polkee)Heh, mä pistin privaa (6 päivää sitten), että ostaisin pois jos sopii edge 800:n kanssa. Ei taida sit sopia.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään