Syvis Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2015 Alumiininen erittäin siistikuntoinen 1500km ajettu täpärirunko kaupan. Vuosimalli 2009, otettu käyttöön vuonna 2011. Itse olen rungon toinen omistaja. Rungon laakerit availtu ja huollettu 07/15, tämän jälkeen ajettu n. 5h. Lukituksella ja rebound säädöllä varustettu Monarch ostettu 06/15 ja ajettu max. 10h. Maksoi jotain 150e luokkaa.Rakkaudella pidetty, mutta valitettavan vähälle ajolle jäänyt. Chainstay vaijereiden kohdat yms. paikat suojattu kiveniskuteipillä. Maalipinta erittäin siisti, ei lommoja, ei kaaduttu. Kuvassa säädetty 176 cm kuskille 90mm stemmillä. Suosittelisin itse 175-185cm pitkälle. Oisko tää ollu L-koko.68mm keskiö.31,6mm tolppa mahtuu.135mm levee perä.26" rengaskoko.Mukaan Shimanon hollowtech II slx/xt keskiö (ajettu 400km, smooth), Ritcheyn 1 1/8 lähes uusi ohjainlaakeri, alkuperäinen tolpan clamppi. Kammet, kiekot, keula, tolppa, stemmi ja jarrut jäävät omaan käyttöön. Muita osia voi kysellä mukaan jos kiinnostaa.Hintapyyntö 250e.Tampereelta löytyy. Noutajat ensisijalla, posti toki kuljettaa muualle.
Syvis Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2015 Hintaa reilusti alas. Tarjoukset huomioidaan myös. Vaihdossa vois kelvata laadukas 27,2 hissitolppa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään