janijt Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2015 Kuvaus: Myydään Trek Equinox 7 aika-ajopyörä (tempopyörä)Runkokoko: 56. Alumiinirunko, hiilikuituinen etuhaarukka. Bontrager stemmi.Satula: Fizik ArioneKeskiö ja kampisetti: Shimano Ultegra. Kammen pituus 175. Piikkien määrä 53/39Taka- ja etuvaihtoja: Shimano 105Jarrut: Shimano 105Tangonpäävaihtajat: Shimano dura-aceOhjaamo: Bontrager HCM carbon hiilikuituiset häränsarvet, joissa kiinni Aerolite profile desinglepuuttajat.renkaat shimanon perusvanteet, joissa päällä contin GP4000 kumit, joilla ajettu ainoastaan muutama sata kilometriäSopiva n. 175 - 190 kuskille. -> itse olen 176cm pitkäHintapyyntö: Paikkakunta: Helsinki
kulmarauta Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2015 Mitähän vuosimallia runko/osat?
janijt Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2015 Moi kulmarauta,Runko on vuodelta 2008Kammet ja jarrut 3V vanhatKetjut(ultegra) ja lepokahvojen pehmuusteet vaihdettu viime kesänä.Pyörää säilytetty aina sisätiloissa, ajettu kesäisin muutamamissa kisoissa, treenipyöränä olen käyttänyt toista pyörää. t.Jani
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään