kreaatti Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2015 (muokattu) Myydään huiput maantiekengät Bont Vaypor widet kokoa 44, väri valkoinen. Kengät hyvässä kunnossa kevyin normaalein käytön jäljin ja tulevat pehmeässä kenkälaukussaan. " Pro level racing shoe with 100% Carbon Monocoque construction designed for the pro peloton.100% carbon monocoque chassis utilizing hand laid unidirectional carbon and 3K carbon weaveDurable shiny microfiber upperSuede L Liner3.6mm Stack HeightAir Vents - Frontal area air ventsInnersole - EVA thermo-moldableSole Guards - ReplaceablePadding - Memory FoamFully Heat Moldable Monocoque ChassisCleat Mounting - 3 Hole Look Configuration plus MM grid plus grip Closing Options - Z form Velcro Straps + Buckle (Replaceable)Weight - 240 grams (approximate weight based Size 42) "5* ja 4,4* arvostelut: http://www.bikeradar.com/road/gear/category/clothing/shoes/product/review-bont-vaypor-shoes-12-46000/http://road.cc/content/review/53496-bont-vaypor-white-leather-road-shoes Koko 44 (USA 10), lesti 277 mm pitkä ja Bontin suosituksen mukaan menee 107 mm leveälle ja siitä ylöspäin, tosin lämpömuovattavana miksei myös alaspäin. Ostin kengät täältä pari viikkoa sitten, mutta nämäkin olivat minulle liian kapeat. Tästä äärettömän hyvät kengät jokaiselle normaalijalkaiselle / normaalisti leveäjalkaiselle! Alkuperäinen ostohinta Signaturesta tilattuna 280 €. Kuvia alla.Hintapyyntö: 100 € + mahd. postimaksut.Kunto: hyväSijainti: OuluYhteydenottotapa: MYYTY Muokattu: 23. Marraskuuta, 2015, käyttäjä: kreaatti
kreaatti Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2015 hintaa alas ja ilmoitusta ylös!
kreaatti Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2015 100 € + mahd. postit!Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
kreaatti Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2015 Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
kreaatti Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2015 Up! Tinkikää vaikka tästä viimeistään ensi kaudelle huippukengät maantielle! Mennee kaikille alle 125 mm jaloille.Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään