pate43 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2015 Haluaisin vaihtaa Trekin maantie ja maastopyörän toimivaan cyclocrossiin. Molemmat pyörät asiallisessa kunnossa.Runkokoko sais olla 57-58. Yhteydet [email protected]
pate43 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2015 Eli edelleen hakusessa n 600 euron käytetty cyclo. Vaihdokit ovat trek 1000 ja trek 4300. Molemmat hyväkuntoisia pyöriä. Maasturiin teetätin täydellisen voimansiirtorempan Raision pyörässä. Maantiepyörän runkokoko 58 ja maasturin 57. Cyklo sais olla 58.
JR73 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2015 Moi, vieläkö olet aikeissa vaihtaa pyöriäsi? Mikä on ajatuksesi, oletko siis vaihtamassa nuo molemmat pyöräsi yhteen cyclocrossiin. Itselläni olis Focus Mares Ax 4.0 Disc. Rungoltaan XL eli juuri tuo 58. Olen 186 cm ja mielestäni koko on tosi passeli. Olen tykännyt pyörästä tosi paljon, olen ajanut sillä lähinnä asfaltilla työmatkaa n. 20 km/suunta. Mutta välillä on myös iskenyt maastopyörän kaipuu...Pyöräni on väriltään mattaharmaa, aika miehekäs mielestäni:) Lokarit olen ottanut irti, jäi metsäkokeiluissa liikaa risuja kiinni niihin. Pyörässä on tällä hetkellä alkuperäisen lisäksi triathlonkahvat, muuten alkuperäisessä kunnossa. Perushuollon teetin pari viikkoa sitten. Miltä kuulostaa?
pate43 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2015 Ja edelleen haetaan.
mountain4all Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2015 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2015 Hei, Voisitko lisätä kuvat + lisätiedot > osararjat jne. ilmoitukseesi, myös pyörien vuosimalli kiinnostaisi. Kiitos .
mountain4all Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2015 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2015 Hei, Lähetittekö pyytämäni kuvat ja lisätiedot, koska ei ole tullut m@iliin eikä puhelimeenkaan ?Tietysti voi ne lisätä myös suoraan ilmoitukseen, jos m@ili&puhelimesi temppuilee.
pate43 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2015 Edelleen olisin valmis vaihtamaan 2 Trekkiä yhteen kunnossaolevaan cyclopyörään. Koko sais olla siis 57-58.Omat fillarit trek 1000 sl ja trek 4300. Maasturiin löytyy myös levyjarrusarja jos haluu vaihtaa. Vastaukset yv tai sähköposti.
Recommended Posts