Vesa Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Kuvaus: Lahjoitetaan noin 7-8 vuotta vanha Surly Long Haul Truckerin runkosetti, jossa satulatolppa on jumittunut runkoon niin että itse en sitä saanut liikkumaan. Kokeilin ainoastaan mietoja voimakeinoja, kemikaaleilla en ole kokeillut tolppaa irrottaa. Internetin mukaan ammoniakilla voisi alumiinitolpan saada teräsrungosta liikkeelle.Tästä jollekin tee-se-itse-henkilölle hyvä projekti, itse runko on kohtuu hyvässä kunnossa, pieniä ruostejälkiä kylläkin löytyy, ja haarukan kaulaputken yläpää on pahassa ruosteessa. Kaulaputki on tosin järkyttävän pitkä, joten sitä jää vielä kunnon pätkä jäljelle vaikka ruosteisimman osan sahaa pois. Tarrat on otettu pois, ja tilalle lätkitty muutama heijastintarra.Mukaan saa rungon, etuhaarukan, täysin toimivan ja hyvin pyörivän Cane Creek S1-ohjainlaakerin, Surlyn oman satulatolpan clampin ja sen juuttuneen tolpan.Ainoastaan nouto Tampereelta! Runkokoko 56cm, kiekkokoko 700c/622mm/28"Hintapyyntö: 0€Paikkakunta: TampereYhteydenottotapa: yksityisviesti tai v(piste)ulvila(ät)gmail(piste)com
celavii Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Ai hitsi kun tää oli Tampereella...Toivottavasti se menee hyvään kotiin.
Vesa Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Rungolle löytyi jo ottaja
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään