Nousberi Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2015 MYYTY Canyon Spectral AL 9.9 (29") vm. 2015, koko L
Nousberi Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2015 Wuhuu! Tsekkaappa uusi hinta! Nyt on paljon pyörää vähällä rahalla kaupan.
Blackdawn Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2015 Moi, Tällästa mä oon aina halunnut! Mutta minkäs mittainen olet itse?Mä olen 178cm ja tuo Canyonin kotisivu ehdottaa mulle M-kokoa - tosin tykkään hieman enemmän pidemmästä ajosennosta!Miksi haluat vaihtaa pyörän toiseen jos toimii hyvin ja on mukava ajella?
Nousberi Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2015 Nostetaanpas tätä ylös. On ollut niin paljon kaikkea puuhaa tässä ettei ole ehtinyt vastailla ja kaupitella tätä kunnolla. Lukuisista kyselyistä huolimatta on edelleen myynnissä! Hintapyyntö edelleen tuo 1700 euroa, mutta tosiostajan kanssa voidaan siitä neuvotella ja bonuksena heitän kaupan päälle uudet Fire Eyen Hot Candy flätit pedaalit jos kiinnostaa. Mulla on mittaa 184 cm ja inseam 90 cm. Olen hommannut jo toisen pyörän koska pidän myös pidemmästä ajoasennosta ja näillä mun mitoilla tämä Canyon ahdisti juuri siitä, eli tuntui kovemmassa vauhdissa epävakaalta. Uskoisin että 180 senttiselle tämä L-koko on jo hyvä ja sanokoon nettisivut mitä tahansa, en omasta kokemuksesta suosittelisi M-kokoa ainakaan 180+ pituiselle... paitsi jos BMX-kisoihin on hinkua. Tervetuloa tekemään puoteja! Vielä on ajokautta jäljellä - Antti
Nousberi Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2015 Nyt menee jo halvalla, eli 1600 eurolla. Pidän itse jos ei kellekään tuolla hinnalla kelpaa Vaihto mahdollinen 184 cm pituiselle sopivaan cyclocrossariin hydr. levareilla. - Antti
Gritter Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2015 Hei,olisi kiinostusta ostaa pyörän. Olen samman kokoinen kaveri mutta jos on mitenkään mahdollista haluaisin tavata ja kokeilla pyörää jos koko on hyvä? - Anton
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään